Provider

HEYDAY Facility Management

0
Overall Provider
Performance Score
Voorgaand jaar: 7.3
0
Multi-service Score
Voorgaand jaar: 7.6
0
Managing Agent Score
Voorgaand jaar: 7.1
0
IFM Score
Voorgaand jaar: 7.2

Organisatie:

HEYDAY Facility Management

Algemeen directeur:

Remko Stolk

Moederorganisatie:

ADG Dienstengroep

Algemeen directeur:

Hans Kroeze

Omzet in Nederland:

Euro 100 mln.

Aantal medewerkers in Nederland:

525

Aantal landen actief:

2

Aanbod sourcingsmodellen:

Multi Services, Managing Agent, IFM, PPS

Voorbeeldorganisaties:

Nationale Nederlanden, DSM, VGZ

Gewonnen contracten:

Alliander, Mercedes-Benz, TenneT, VodafoneZiggo

Net promoter score

Detractors
0%
Passives
0%
Promoters
0%

Kerncompetenties

  1. Teamwork/samenwerken 
  2. Dienstverlenend 
  3. Betrokken 
  4. Mensgericht 
  5. Analytisch 
  6. Resultaatgericht 
  7. Innovatief 
  8. Efficiënt 
  9. Besluitvaardig 
  10. Communicatief 

HEYDAY Facility Management is in 2002 ontstaan uit een joint venture tussen Arcadis en de Engelse IFM-provider Mowlem en is grondlegger van IFM in Nederland. In 2011 zijn zij overgenomen door de ADG Dienstengroep, waar onder andere ook Asito, Reparaad en The Maintenance Company onderdeel van uitmaken. HEYDAY levert kennis, management en capaciteit voor het ontwikkelen van de werk- en woonomgeving.  

Meer focus op specialismes 

HEYDAY biedt een breed portfolio aan diensten met een aantal duidelijke specialismes. Naast managed services (managing agent, multi-service en IFM) richten zij zich ook op interim, consultancy en hospitality diensten. De komende periode werkt HEYDAY aan verdere aanscherping en ontwikkeling van haar totale dienstenaanbod. De eerste stap is op 12 mei jl. gezet, met de lancering van het vernieuwde label voor hospitality diensten: HEYDAY Hospitality. Een specialisme waar HEYDAY nog niet altijd aan herkend wordt. Dit vakmanschap verdient de aandacht en daar is de vernieuwde propositie op gebouwd.  

Maatwerk voor elke klant 

Kenmerkend voor HEYDAY is dat zij een managementoplossing biedt en voor de operationele dienstverlening meerdere opties heeft: samenwerken met onderaannemers, één van haar zusterbedrijven en op het gebied van hospitality met eigen expertise en capaciteit. De oplossing die HEYDAY levert is afhankelijk van de doelstellingen en ambities van de opdrachtgever. HEYDAY streeft ernaar om maatwerk te leveren en de dienstverlening in te richten op een wijze die het beste aansluit bij haar individuele klanten. 

Visie op internationalisering 

HEYDAY is actief in Nederland en België, met primaire focus op Nederland. Zij zien nog veel mogelijkheden in de Nederlandse markt (onder ander binnen het MKB) waardoor zij de keuze hebben gemaakt om de focus niet te verleggen naar het buitenland.  

Ontwikkelingen in 2020/2021 

Vanuit haar consultancy afdeling en de dienstverlening aan opdrachtgevers is het ‘Future Workspace’ adviesproduct opgezet. Hierin ondersteunt en adviseert HEYDAY organisaties over de vraag hoe zij zich klaar maken voor de werkende toekomst na COVID-19 en daarin een aantrekkelijke en onderscheidende werkgever blijven. Ook zijn er in 2020 stappen gezet in de ontwikkeling van data-expertise in een gericht data en technologie programma. De opgedane kennis verweeft ze in 2021 in haar eigen organisatie en dienstverlening. Hiermee worden dienstverlening en gebouwen door de inzichten die data levert, op een zo duurzaam mogelijke manier beter afgestemd op de wensen van de opdrachtgever en de gebruiker. Daarnaast adviseert HEYDAY via de consultancy praktijk organisaties op dit thema.  

Thema's

Aansluiting bij Core Business
10/10
Integratie van Dienstverlening
10/10
Klantmanagement
9/10
Contract Compliance
9/10
Innovatie en Continue Verbeteren
7/10
Rapportage en Financieel Beheer
9/10

Competenties

Samenwerken
10/10
Betrokkenheid
10/10
Organisatiebewustzijn
9/10
Vakmanschap
9/10
Integriteit & betrouwbaarheid
10/10
Proactiviteit
7/10
Flexibiliteit
9/10

Cultuurmodel

De cultuurbeschrijving is tot stand gekomen door de deelnemende providers een vragenlijst in te laten vullen. Het gebruikte cultuurmodel is gebaseerd op het Organizational Culture Assessement Instrument (OCAI) model van Quinn en Cameron. In dit model is een indeling gemaakt van vier bedrijfsculturen die aangeven op welke manier er in een organisatie wordt gewerkt. Lees hier een korte toelichting per bedrijfscultuur.

Operationele diensten binnen de dienstverlening mogelijk

Handyman

Met eigen personeel of met onderaannemers

Bouwkundig onderhoud

Alleen met onderaannemers

Installatie onderhoud elektrotechnisch

Alleen met onderaannemers

Installatie onderhoud werktuigbouwkundig

Alleen met onderaannemers

Afvalverwijdering

Alleen met onderaannemers

Terrein onderhoud

Alleen met onderaannemers

Reguliere schoonmaak

Alleen met onderaannemers

Industriële schoonmaak

Alleen met onderaannemers

Ongediertebestrijding

Alleen met onderaannemers

Groenvoorziening binnen

Alleen met onderaannemers

Inventaris

Alleen met onderaannemers

Kunst

Alleen met onderaannemers

Health & Safety

Alleen met onderaannemers

Persoonsbeveiliging

Alleen met onderaannemers

Bewaking

Alleen met onderaannemers

Receptie

Met eigen personeel of met onderaannemers

Telefonie

Met eigen personeel of met onderaannemers

Restaurant/Catering

Alleen met onderaannemers

Automaten

Alleen met onderaannemers

Textiel

Alleen met onderaannemers

Wasgoed

Alleen met onderaannemers

Kantoorbenodigdheden

Alleen met onderaannemers

Reproductie

Met eigen personeel of met onderaannemers

Postkamer

Met eigen personeel of met onderaannemers

Archief & bibliotheek

Alleen met onderaannemers

Verhuizing

Alleen met onderaannemers

Fleet management

Alleen met onderaannemers

Travel services

Alleen met onderaannemers

Transport services

Alleen met onderaannemers
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren en het gebruik van de website geanonimiseerd te analyseren.