Provider

Arrange Group

0
Overall Provider
Performance Score
Voorgaand jaar: 7.7
0
Managing Agent Score
Voorgaand jaar: 7.7

Organisatie:

Arrange Integrated

Algemeen directeur:

Arjan Elst

Moederorganisatie:

Arrange Group

Algemeen directeur:

Sander Koop, Arjan Elst

Omzet in Nederland:

Euro 15 mln.

Aantal medewerkers in Nederland:

230

Aantal landen actief:

1

Aanbod sourcingsmodellen:

Managing Agent, IFM

Voorbeeldorganisaties:

Nutreco, Rabobank, Huisman Equipment

Gewonnen contracten:

Samsung Electronics B.V., Nutreco Boxmeer (uitbereiding van huidig contract)

Verloren contracten:

TenneT

Net promoter score

Passives
0%
Promoters
0%

Kerncompetenties

  1. Teamwork/Samenwerken 
  2. Betrokken 
  3. Mensgericht 
  4. Innovatief/vernieuwend 
  5. Besluitvaardig 
  6. Communicatief 
  7. Resultaatgericht 
  8. Dienstverlenend 
  9. Analytisch 
  10. Efficiënt 

Arrange Group is in 2000 opgericht door Sander Koop en Arjen Elst en richtte zich in het begin alleen nog op het ontwikkelen en detacheren van jonge FM-professionals. Door de jaren heen is de dienstverlening uitgebreid met onder andere consultancy en sinds 2016 richt zij zich via Arrange Integrated op de integrale facility markt. Binnen de organisatie probeert men door middel van korte lijnen verbinding te maken met zowel klanten als eigen medewerkers.

Focus op verbinding en partnership

Arrange Integrated blijft zich de komende jaren met name richten op IFM en Managing Agent-contracten in de zakelijke dienstverlening. Zij focussen hierbij op middelgrote organisaties, waarbij zij met name de verbinding met de opdrachtgever willen aangaan en investeren in samenwerking en partnership. Voor de inrichting van de dienstverlening heeft Arrange Integrated geen vastomlijnd plan: de dienstverlening wordt aangepast aan de specifieke wensen en behoeften van de opdrachtgever.

Mixed used markt: maatwerkconcepten voor wonen, werken en plezier

Arrange Integrated ontwikkelt steeds meer naar een provider die actief is in de mixed used markt, waarbij wonen, werken en plezier door elkaar lopen. In de komende jaren richt zij zich meer en meer op het ontwikkelen van maatwerkconcepten die niet stoppen bij het faciliteren van de kantooromgeving, maar waarbij wonen en werken in één complex worden gecombineerd.

Visie op internationalisering

ArrangeGroup blijft zich voorlopig op de Nederlandse markt richten en zal zich niet snel op internationaal vlak ontwikkelen. Zij heeft eerst als streven om in Nederland de beste FM provider te worden.

Ontwikkelingen in 2020/2021

Na een professionaliseringslag op alle bedrijfsonderdelen, staan er voor ArrangeGroup dit jaar drie belangrijke pijlers centraal: digitalisering, flexibilisering en vitalisering. Op het gebied van digitalisering focust ArrangeGroup zich met name op het genereren van data en het analyseren van data om zo stuurinformatie voor de dienstverlening te creëren.  Daarnaast streeft ze ernaar zo flexibel mogelijk samen te werken met haar opdrachtgevers, zodat de dienstverlening nauw aansluit op de wensen en behoeften van de opdrachtgever. Ook het welzijn van medewerkers van ArrangeGroup staat voor de organisatie hoog in het vaandel dit jaar. Door het stimuleren van het welbevinden van medewerkers en het ontwikkelen en stimuleren van persoonlijk leiderschap dagen zij medewerkers uit het beste uit zichzelf te halen.

Thema's

Aansluiting bij Core Business
9/10
Integratie van Dienstverlening
9/10
Klantmanagement
8/10
Contract Compliance
9/10
Innovatie en Continue Verbeteren
8/10
Rapportage en Financieel Beheer
8/10

Competenties

Samenwerken
10/10
Betrokkenheid
10/10
Organisatiebewustzijn
8/10
Vakmanschap
9/10
Integriteit & betrouwbaarheid
9/10
Proactiviteit
6/10
Flexibiliteit
9/10

Cultuurmodel

De cultuurbeschrijving is tot stand gekomen door de deelnemende providers een vragenlijst in te laten vullen. Het gebruikte cultuurmodel is gebaseerd op het Organizational Culture Assessement Instrument (OCAI) model van Quinn en Cameron. In dit model is een indeling gemaakt van vier bedrijfsculturen die aangeven op welke manier er in een organisatie wordt gewerkt. Lees hier een korte toelichting per bedrijfscultuur.

Operationele diensten binnen de dienstverlening mogelijk

Handyman

Met eigen personeel of met onderaannemers

Bouwkundig onderhoud

Alleen met onderaannemers

Installatie onderhoud elektrotechnisch

Alleen met onderaannemers

Installatie onderhoud werktuigbouwkundig

Alleen met onderaannemers

Afvalverwijdering

Alleen met onderaannemers

Terrein onderhoud

Met eigen personeel of met onderaannemers

Reguliere schoonmaak

Alleen met onderaannemers

Industriële schoonmaak

Alleen met onderaannemers

Ongediertebestrijding

Alleen met onderaannemers

Groenvoorziening binnen

Met eigen personeel of met onderaannemers

Inventaris

Alleen met onderaannemers

Kunst

Alleen met onderaannemers

Health & Safety

Alleen met eigen personeel

Persoonsbeveiliging

Alleen met onderaannemers

Bewaking

Alleen met onderaannemers

Receptie

Met eigen personeel of met onderaannemers

Telefonie

Met eigen personeel of met onderaannemers

Restaurant/Catering

Met eigen personeel of met onderaannemers

Automaten

Alleen met onderaannemers

Textiel

Met eigen personeel of met onderaannemers

Wasgoed

Met eigen personeel of met onderaannemers

Kantoorbenodigdheden

Alleen met eigen personeel

Reproductie

Met eigen personeel of met onderaannemers

Postkamer

Met eigen personeel of met onderaannemers

Archief & bibliotheek

Alleen met eigen personeel

Verhuizing

Alleen met eigen personeel

Fleet management

Alleen met eigen personeel

Travel services

Alleen met onderaannemers

Transport services

Met eigen personeel of met onderaannemers
Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren en het gebruik van de website geanonimiseerd te analyseren.